2013. november 28., csütörtök

2. rész

Sziaasztook! ^^
Nagyon örülök, hogy megint írhattam nektek és felrakhatom, csak sajnos azt nem látom, hogy nektek tetszik-e. Mert azt észrevettem, hogy sokan megnéztétek, de nem jeleztek kommentekkel. Úgy sosem fogom tudni, hogy jól írok-e. Habár ezt már leírtam egyszer. :P Szóóóval csak annyi, hogy meghoztam a 2. részt. :D Szerintem egy kicsit jobb lett, mint az első, de a részek megjelenésével én is fejlődni fogok. :3 ( Vagyis remélem. :P ) Remélem tetszeni fog! ^^
2. rész Az este
Mindenki nagy örömmel fogadta az érkezésünket. Zayn kitalálta, hogy csináljunk este egy beszélgetős „partit”. Én Louis mellé akartam ülni, de Niall megkért, hogy üljek mellé, így megtettem. Louis kissé szomorúnak tűnt miatta. Én és Niall az ágyában ültünk. Jó nagy ágyuk van! Persze az tele volt nassolni valóval, amit nem bántam, mert nagyon szerettem. Liam a földön ült. Szegénynek mindig felfelé kellett bámulnia. Merthogy, Flóra és Harry az énekes ágyában ültek. Zayn pedig a saját helyén volt. Sokat beszélgettünk. A végére valahogy eljutottunk ahhoz a témához, hogy kinek milyen csaj/pasi jön be. Niall kezdte:
- Szeretem az olyan lányokat, akik szeretik a pizzát! – mondta nevetve. - Te szereted a pizzát? – nézett rám csillogó szemekkel.
- Öhm…igen, de jobban a tésztaételeket szeretem.
- Én szeretem az olyan lányokat, akik félénkek és bújósak – mondta Liam.
- Én az olyan csajokat bírom, akik – természetesen szépek - és lehet velük belsőségesebb dolgokról is beszélni – sorolja a lehetőségeket Zayn.
- Én az olyan fiúkat szeretem, akik nem félnek kimutatni az érzéseiket. Általában akiket úgymond „kiszemelek” magamnak azok kék szeműek – na ebben a pillanatban kapta fel a fejét Louis – de ez mindig csak a véletlen műve. Habár szeretem őket – hosszú szőke hajam lepelként borította be piruló arcom.
- Én az olyan lányokat bírom, akik értik a viccet és szeretnek nevetni. Azt is lájkolom, ha valaki nem nyomulós, hanem egy kicsit félénk és visszafogott. – sorolta fel Louis.
Amikor elsorolta mélyen a szemembe nézett. Szerintem ki akarta deríteni milyen vagyok…
- Nem kertelek, nekem a göndör hajú, zöld szemű fiúk tetszenek, és nem árt, ha van gödröcskéjük.  De sajnos még találkoztam megfelelő emberrel – nézett Harry szemébe Flóra és kacéran mosolygott.

- Nekem bejönnek a barna, göndör hajú lányok és az sem árt, ha van gödröcskéjük. – mosolygott Harry Flórára. ( Mert tudni illik, Flórának van!! )
Lépteket hallottunk a függöny mögül. Egyszer csak a buszsofőr fejét láttuk meg.
- Indulunk! – mondta határozottan. – Feküdjetek le a helyetekre! Senki sem szeretné, ha holnap fáradtak lennétek.
- Rendbeeen! – ordítottuk mind egyszerre.
- Oké! Egy...mit vegyek fel pizsinek? – kezdtem bele kérdéseim áradatába. Kettő...hol aludjak? És három...hol a mosdó?
- Tessék itt egy póló! – nyomta a kezembe Louis egyik csíkos felsőjét. - Zayn biztos szívesen átadja a helyét. – nézett Zayn-re, aki már az ágyában feküdt.
Zayn ágya volt jobboldalt fölül, alatta Louis, és ő alatta Liam. A másik oldalt, felül feküdt Niall lejjebb pedig Harry.
- Hát persze! – mondta kicsit mérgesen Zayn.
- Állj! – kiáltottam hirtelen. – Oda én nem mehetek föl!
- Mégis miért? Tán tériszonyod van? – kérdezte viccesen Harry.
- Nem... csak... én le szoktam esni az ágyamról.
Erre mindenki felnevetett egy hatalmasat.
- Akkor majd alszol az én helyemen! – mondta Louis miközben a nevetéstől kicsordult könnyeit törölgette.
- De hát akkor te hol alszol?
- Majd azt megoldom, ne aggódj! – kacsintott felém egyet, majd mosolygott. - Jah és a mosdó arra van! – mutatott a busz másik végébe.
- Köszi! – mosolyogtam majd befeküdtem az ágyába.
Harry természetesen egyből átadta a helyét Flórának… egy olyan mondattal, hogy „Remélem, te nem esel le!” majd, Flóra befeküdt a helyére. A takaró alatt öltöztem át mihelyst leoltotta a lámpát a két szobából távozó fiú. Louis nem adott nadrágot vagy hasonlót, így kénytelen voltam egy szál pólóban aludni. Hirtelen csöndes lett a busz. Halkan megszólalt a busz zöreje. Elindultunk a következő turné állomáshoz, ami ha jól emlékszem Párizs volt.
***
Puff! Ajj a fejem! Miért van az arcom a földben és nem Louis puha párnái között? Jah tudom, leestem. Hogy lehetek ilyen béna, hogy még a fiúk előtt is leégetem magam!
Louis szemszög:
Lefeküdtünk aludni. Viszonylag gyorsan elaludtam, de egy gondolat viszont bántott. Miért nem ült mellém Szandi? Miért fogadta el Niall ajánlatát? Talán udvarias akart lenni, igen biztos ez volt az oka rá. Ó Szandi... ő olyan... Mi volt ez? Egy puffanás? Felkelek a nem túl kényelmes székemből és a lábaim Szandival találják szembe magukat. Szóval igazat mondott tényleg le szokott esni. Nem hagyhatom a hideg földön ...habár. Hmm… Felkaptam karjaimba a még mindig békésen szunyókáló Szandit, majd kimentem vele a székekhez.
- Harry! – suttogom, hogy fel ne ébresszek valakit.
- Louis? Mivan? – kérdezte tőlem fáradtam, de ez engem igazán nem érdekelt.
- Menj és feküdj az ágyamba! Most! – kiáltok rá kicsit nagyobb hangerővel, de még mindig megpróbálok csöndben lenni.
Harry feltápászkodik a helyéről, majd befekszik egy ágyba. Én lerakom Harry helyére Szandit és mellé ülök. Már majdnem elalszok, mikor érzek a vállamon valamit. Szandi feje volt. Eldőlt. Inkább így hagytam. Jó volt így...nem is értem magamat ...elnyomott az álom és már az álmok kapujában találtam magam.
Harry szemszög:
Éppen békésen szunyókáltam, mikor Louis hangját hallom: „Harry! Kelj föl!” Álmosan kinyitom a szemem.  Louis-val találom szemben magam, miközben az új csaját fogja.
- Mi van már?
- Feküdj be az ágyamba, Hazz! Most! – hallom Louis parancsolgató szavait.
Mikor felkelek, ő leül és lerakja a helyemre a lányt. Én bekóválygok az ágyakhoz és mivel ugyebár sötét van így nem látok semmit. Lefeküdtem egy ágyba. Hmm… mintha valaki lenne mellettem... de nem érdekel túl fáradt vagyok még az ilyenekhez, így aludtam tovább.
Flóra szemszög:
- Ó, Harry hát persze, hogy hozzád megyek! – mondom határtalanul boldogan.
Aztán Harry elővesz, egy gumicukrot ráhúzza az ujjamra és elkezd táncolni egy dromedárral. Várjunk csak… ez egy álom! Kinyitom a szemem, mert érzékelek egy lassan szuszogó lényt mellettem. Abba az irányba fordulok, amerre fekszik, és közelről megcsodálom Harry Styles arcvonásait. Hirtelen nem érzékeltem a helyzet súlyát, így kellett 3 másodperc, hogy lerúgjam őt az ágyról.
Harry szemszög:
Hirtelen lökést érzetem az alfelemben. Nagy erővel zuhantam a föld felé. Mikor leértem a puffanásom elég nagy volt ahhoz, hogy felébresszen mindenkit. Álmosan ültek fel az ágyukban. Alig fogtam fel mi lökött le az ágyról. Flóra volt. Magyarán a saját ágyamban feküdtem nem Louis-éban. Kinéztem a függöny mögé, hogy a kinti gerlepárt felébresztettem-e. De nem ők még mindig aludtak. Perverz mosoly ül ki arcomra, miközben kezeimet dörzsölöm össze. Odaszaladok a táskámhoz - amit mindig a buszra hozok – és kihalásztam belőle a kedvenc bilincsemet.(?) Mindenki értetlenül meredt rám. Én csak vigyorogtam és kimentem a galambocskáinkhoz. Megfogtam az én kedves bilincsemet és összekötöztem őket. Ez jár azoknak, akik sokáig aludnak! És azoknak, akik hajnali 3-kor kitúrják az embert a helyéről! Hallottam a hátam mögött a biztatásokat, mint pl. Csináld! Hajrá Harry! stb. Eleget tettem kérésüknek. Aztán mind körbeálltuk őket. Vártuk, hogy melyik ébred fel előbb és ordítja le a fejemet. Sajnos VALAKI ( Niall ) túl hangosan próbált csöndben röhögni, így Louis elkezdett mocorogni. Kinyitotta szemeit, erre én kezemmel imitáltam egy cipzárt a számra, hogy maradjon csöndben. Eközben Zayn mutogatott a kezeikre. Elég mérges arcot vágott, de csöndben maradt... ő is várt, hogy mikor ébred fel a csaja – akarom mondani Szandi, mert erre berágna. Lassacskán a párunk másik fele is kezdett ébredezni.
Szandi szemszög:
Valami hideget éreztem a csulómon és susmorgást körülöttem. Lassan nyitom ki a szemem, mire nem a kellemes napfény csap meg, hanem 6 kíváncsi szempár. Értetlenkedve nézek körül, mire mindenkiből kitör a nevetés. Várjunk, csak miért is vagyok én Louis mellet? Jah igen leestem az éjjel... ő meg idehozott vagy mi? A nevetés túl sokáig tartott már így mérgesen ökölbe szorítottam a kezem és felemeltem miközben kiabáltam:
- Mi olyan vicces? – kérdezem, mikor látom, hogy a felemelt kezemen egy rózsaszín pamacsos bilincs van és rajta... Louis keze? – Nah jó melyik idióta csinálta ezt? – mutatok a bilincsre.
Erre megint elkezdtek nevetni. Aztán kiabáltam velük egy sort, mire Harry bevallotta, hogy ő volt. Én a már rákvörös fejemmel ráharsogtam, hogy miért volt ez jó? Erre ő megvonta a vállát és nevetett.
- Szedd le! – ordítottam rá mérgesen.
- Gyorsan! – szállt be Louis is a kiabálásba. – Igazából már reggel óta így vagyunk csak te aludtál. – mondta Lou nekem egy 250 wattos mosollyal.
- Nem tehetek arról, hogy sokáig alszok. Legfeljebb felkelthettetek volna! – mondtam morcosan, mire hallottam a bilincs kattanását, ahogy megengedte magát. De az én kezemen még rajta volt!
- És az én kezem? – kérdezem a kezemet lóbálva.
- Nem tudom leszedni... - mondja Harry, közben visszafolytja a nevetését.
Megfogta a csuklómat, szenvedett még egy kicsit vele, de nem sikerült. Aztán átadta – a soron következő - Liam-nak, de neki sem sikerült. Jött Niall, majd Zayn, de ők sem jártak sikerrel. Flóra következett, ő szenvedett a legtöbbet vele, mert már látta, hogy ideges vagyok. De sajnos neki sem sikerült. Végül Louis-on volt a sor, hogy kiszabadítson a – már- már örökös – fogságomból. Neki sikerült. Ez az én Louis-om! – kiáltanék fel, de nem teszem... nem szeretnék még jobban zavarban lenni. Így is szerintem elég vörös lehetek, mert amint kiszabadítottak Flóra megfogta a karomat és berángatott a fürdőbe és ott bezárta az ajtót.

Remélem elnyerte a tetszéseteket és megfelelő hosszúságú is. :D


3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik! :) siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Az előbb találtam rá a blogodra az egyik facebook-os oldalon keresztül. A lényeg pedig az, hogy nekem mind a két rész tetszett és kíváncsian várom, hogy mi sül ki ebből, szóval remélem, nem hagyod abba.
    Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy írtatok, nagyon jól esett. :) Már meg van írva a következő rész. :P Lehetséges - ilyen aranyos kommentek után - hogy holnap felrakom. ^^

    VálaszTörlés