2013. november 13., szerda

A Blog elindult! :D

Sziasztok, Angel.Tommo vagyok! :D
Ahogy a címen is láthatjátok elkészítettem életem első blogját, így már előre is sajnálom ha valami hibát vétek. :P Szóval ez a blog a saját készítésű Fanfictionomat tartalmazza, de ha szeretnétek és van igény rá tervezek kisebb történeteket is, amiket ti dönthettek el, hogy melyik fiúval legyen. ^^ Fel fogom tenni a szereplők bemutatását, képekkel, hogy én, hogy képzelem el őket. Persze a bandatagokat nem kell elképzelni. xD A Fanfic két részre bontható. Egy Harrysre és egy Louisosra. Főként a Louis szál fog benne dominálni, de Harry is megkapja a részét. :D Ez a történet eredetileg unalmamban készült, de mára már elég hosszú lett, ezért döntöttem úgy, hogy megmutatom. :) Úgyhogy aki szereti a Louis-os blogokat, de Harryseket is az olvassa nyugodtan, de aki nem az is elolvashatja! :P
Köszönöm, hogy elolvastátok! ^^


xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése