2014. február 21., péntek

Rossz hír

Sziasztok!
Nem tudom mennyien olvastátok el, amit a 12. rész elejére írtam, de a biztonság kedvéért leírom még egyszer. ( kicsit részletezem is, hogy megértsétek. ) Február 14-én bekövetkezett az az esemény, amit nem nagyon szerettem volna megélni az életemben. Mamám elhunyt. Én nagyon szerettem őt, olyan volt nekem, mint a második anyukám. Nagyon rosszul érintett a hír, így rossz lelki állapotban vagyok, akármilyen kis sérelem vagy bántás is ér elsírom magam. 20.-án volt a temetése, azt is végigsírtam. Ez lenne az az ok, amiért nem hozom a részt egy darabig. Esküszöm amint megírom fel is rakom, de kérlek értsétek meg.
Köszönöm szépen mindenkinek, aki elolvassa. :)

7 megjegyzés:

  1. Részvétem... csak azután írj, hogy összeszedted magad. Mi várunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, sietek az összeszedéssel, hogy ne kelljen nagyon sokáig várnotok. :)

      Törlés
  2. Olvastam, de... nem gondoltam, hogy ilyen komoly dolog... Azt hittem, összevesztél valamelyik családtagoddal, aztán otthon botrány van miatta... vagy valami hasonló.
    Te jó ég! Persze, hogy várunk, megértjük... A legfontosabb, hogy most lelkileg megnyugodj, rendbe legyél. Nehéz időszak, viszont egy (plusz) olvasód biztosan marad.
    Tudom, miről beszélsz... bár nekem kicsit régebbi ügy, de nagyjából ugyanaz a helyzet... És pont február 14-én?! Istenem! Sajnálom! Részvétem. Az ironikus ebbe az, hogy nekem is az egyik időpont egy addig is igencsak fontos dátumhoz volt köthető (Nialler szülinapja...).
    Még egyszer részvétem!... És ne feledd: várunk, megértjük.
    Timi
    xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon jól esett. :) Nekem is részvétem a te mamádért. Hát neked is elég rossz időpontban hunyt el... sajnálom :( Mégegyszer köszönöm a támogatást Timi! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *papádért (Részletkérdés.)
      Igazán nincs mit megköszönnöd, ez természetes.
      Amúgy ha szükséged van egy kis támogatásra vagy valami hasonló (nem szoktam ilyet csinálni, de ez egy nem átlagos dolog alapból is) megtalálsz a blogjam oldalán található e-mail cím alapján.
      Tudom, hogy nehéz, de mosolyogj!... És gondolj arra, amire én szoktam: addig él, amíg gondolsz rá... ha nem is máshol a szívedben biztosan. :)
      Timi
      xx

      Törlés
    2. Jah azt hittem neked is mamád... bocsi >< Majd nézd az em-mail-jeidet! ;) Köszönöm a tanácsot! :) A barátaim próbálnak minden nap vidítani kisebb-nagyobb sikerrel. :D

      Törlés
    3. Semmi gond.
      Néztem, írtam választ.
      Igazán nincs mit.
      A barátok ilyenkor sokat tudnak segíteni, azonban nem tudhatok, van-e köztük olyan, aki megélte már ezt vagy hasonlót, ezért is írtam, hogyha gondolod írj majd rám, hátha tudok segíteni.
      Timi
      xx

      Törlés