2014. február 25., kedd

Újabb novellák!?

Hellóó! :)
Már elég sok idő eltelt azóta mióta feltettem azt a két novellát. ( Remélem emlékeztek xD )
Nos arra gondoltam, hogy hamarosan csinálnék megint kettőt. Sajnos erre még nem ezen a héten kerülne sor, mert rengeteg dolgom van. :( Körülbelül jövőhéten kezdeném el írni és azutánra hozni. Vagy kitudja? :D Lehet, hogy már jövőhéten hozom ha jól megy! ;)
Megkérnék most két kedves olvasót, akit érdekel a dolog és írja meg nekem, hogy kivel szeretné a névre szóló novelláját! :) Igyekszem, majd hozni őket minél hamarabb! :*


3 megjegyzés:

  1. Szia. Csak most jutottam oda, hogy benézzek a blogodba. Szomorúan olvastam az előzőt és remélem most már kicsit jobban vagy. :) Már nagyon várom az új részt, de addig ne írd meg amíg nem szedted össze magad, én tudok várni. :) És ha lehet Louis-val szeretném :) xx Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Kedves, Alexandra Angyal! :)
    Természetesen emlékszem rá, hisz nekem írtad az egyiket, melyet ez úton is köszönök és nem mellékesen megjegyezném, - véleményem szerint - mindkettő igazán jó lett.
    Először nem tudtam, kit is választhatnék az egyik novella szereplőjének, aztán végül úgy döntöttem, ha már Louis-t kérte az előttem szóló, ezért én Harryt választom, hogy mindkettő "fő-főszereplő" szerepeljen egy-egy novellában is... Tehát Harold.
    Krisztinek igaza van, egyetértek Vele. Remélem, - a körülményekhez képest - jól telnek napjaid és ne feledd, amit már nem egyszer megírtam én is Neked: várok, megértem az - esetleg - akár hónapokon át tartó kihagyásodat is... Csak akkor kezd írni, ha a történteket valamilyen szinten letisztáztad magadba; nem mindig jó a munkába menekülni.
    Előre is köszönöm számomra írt novellád!
    Timi
    xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a kommenteket! ^^ És azt is, hogy eddig tudtok várni egy-egy rész, vagy most a novella megjelenésére. :) Nagyon szeretlek titeket! <3 Az én olvasóim a legjobbak! ^^

    VálaszTörlés