2013. december 8., vasárnap

4.rész

Sziasztok kedves olvasók! :))
Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy olvassátok ezt a kis szerényke szösszenetet, és hogy kommenteltek. Ezeknek nagyon örültem így gondoltam és megajándékozlak titeket a 4. résszel. :)
Úgy érzem ez a rész nagyon fog nektek tetszeni! :3 :D
Jó olvasást hozzá! :)

4. rész Egy őrült éjszaka
Körbejártuk az egész emeletet mire Niall rájött, hogy lent várnak ránk. Lementünk. Harry ÖLTÖNYBEN volt. 
Zayn egy farmerdzsekiben, ami nagyon jól állt neki Liam pedig kockás ingben. Flóra a zöld csíkos fölsőjében volt. Mikor megláttam Harryt kitört belőlem a nevetés. Jó láttam már öltönyben, de olyan, mint aki esküvőre készül. Ugye nem most akarja megkérni Flóra kezét? Dehogyis ez hülyeség! Csóválom meg a fejem mire mindenki értetlenül mered rám. Niall, mikor leértünk a lépcsőn átengedett Louisnak, ő átkarolta a derekamat, én ránéztem és mosolyogtam. A hotel előtt sikítozó rajongók tolongtak egy kis látványért. Hatalmas táblákat nyomtak az ajtókhoz, de a fiúk csak egy gyors pillantást vetettek rájuk. Szedtük a lábunkat az étterem felé. A pincér elvezetett minket egy csöndes sarokba. Néhányan odajöttek a fiúkhoz, de ők nem bánták, csináltak képet, meg adtak autogramot. Az egyik lány még velem is beszélt, sőt nagyon is kedvesen beszélt velem, ahhoz képest, hogy ő is Lou-t szereti. Miután mindenki elment egy kis kajacsata után mind „normálisan” megvacsoráztunk. Már ha azt lehet normálisnak nevezni, hogy Lou és Harry nevettették Niall-t és már az orrán jött ki a leves. Az a kis sarok a mi nevetésünktől volt hangos. A desszert fagyi volt sült banánnal. Hmm… nagyon fincsi volt. Mikor én megettem a banánt akkor elszontyolodtam, mert nagyon ízletes volt. Louis erre adott az övéből.  Harry megjegyezte, hogy milyen jó étvágyam van. Én csak mosolyogtam. Amikor már mindenki végzett és eléggé kinevettük magunkat – szerintem ezzel a sok nevetéssel le is ment a vacsiból szerzett kalória - felmentünk a szobánkba. Louis átöltözött, én nem. Minek mikor csak a „szomszédba” megyünk. Átmentük. Mikor beléptünk már az egész csapat ott volt. Mindenki ült valahol. Harry, Flóra és Liam az ágyon, Zayn és Niall a földön Lou és én pedig a fotelen osztoztunk. Ő, úgy döntött, hogy üljek az ölébe, de én csak a karfára ültem.
- Nos… - kezdett bele Harry – azért jöttünk most ide mind, hogy felavassuk a leányzókat – erre mindenki csak forgatta felénk a fejét.
 - És mégis, hogy kívántok minket felavatni? – kérdezem.
 - Egy jó kis felelsz vagy mersz-el!  - kiáltotta Niall, miközben a karját a plafon felé lóbálta.  
 - Nekem jó, én úgyis szeretek ilyet játszani – mondta Flóra.
Mindenki szeme csak rajtam volt, hogy mit válaszolok.
-  Chh, felőlem… - mondtam gúnyosan.
De igazából akartam játszani, hátha valami szaftos feladatot csinálhatok Lou-val.
- Na, akkor kezdjük is! – mondta Liam, nagy lelkesedéssel. – Kezdjen akkor Niall!
 - Niall! Menj oda Louishoz és puszild meg! – mondta nevetve Zayn.

Niall odament, de mikor közelített Louis arcához – miközben fintorgott- áttért hozzám és engem puszilt meg. Én meglepődtem.
- Nem ér! Nem ez volt a feladat! – kiáltott Liam.
- Mi az csak nem féltékeny vagy? – mondta gúnyos mosollyal Niall.
- Tudod, hogy én Danielle-t szeretem! – vágott vissza Liam.
Erre Niall elszégyellte magát, én meg csak mosolyogtam egyet. Éreztem, hogy Louis karja lassan körbefonja a derekamat. Már teljesen átölelt, mikor a szemébe néztem és ő is az enyémbe. Nagyon szép pillanat volt. Egy picit oldalra néztem, erre láttam, hogy mindenki kidülledt szemekkel néz ránk. Olyan volt, mintha azt mondták volna, hogy „Ti meg mi a fenét csináltok? Játszunk már!” Aztán abbahagytuk azt, amit az előbb csináltunk, vagyis csak Lou. De a karja még mindig a derekam köré volt fonódva, de az nekem nem volt baj.
- Következzen Harry! – mondta Lou. – Harry, menj oda az ablakhoz és ordítsd ki, hogy hülye vagyok és szerelmes!
- A vége minek kell? Nem elég annyi, hogy hülye vagyok? – kérdezte értetlen fejjel.
 - Ezt eddig is tudtuk csak a másikat nem! – vágott közbe Zayn.
 - Kösz ez kedves! – mondta Harry majd rámosolygott Flórára.
Mindenki nevetett. Odament az ablakhoz és ordított egy nagyot:
- Én egy hatalmas idióta vagyok és őrülten szerelmes! – kiáltotta.
- Hát egy kicsit átírtad a szöveget, de megelégszünk ezzel is ugye? – kérdeztem a többiektől.
Mindenki a helyeslést egy bólogatással jelezte.
- Kértek valamit inni? – kérdezte Niall.
- Én igen! Egy baracklevet! Köszi. – majd puszit intettem Niallnak.
Louis ugyanezt kérte. Zayn energiaitalt kért, Liam teát, Flóra és Harry pedig szinte egyszerre mondták a Colát. Nevettek. Ez jó jel! Niall hozott magának egy Sprite-ot. Amikor iszogattunk beszélgettünk is. Most egy kicsit abbahagytuk a játékot. Amikor már csak egy nagyon kicsi volt a poharamba Louis egy kicsit rántott a derekamon, hogy oldalra dőljek. A terve sikertelenül végződött, mert leöntöttem az italommal. Nagy bocsánatok áradatát zúdítottam a nyakába. Úristen, mit tettem? Louis csak mosolygott majd intett, hogy menjek vele átöltözni a szobába. Mindenki csak értetlenül nézett utánunk mikor kimentünk az ajtón. Flóra már majdnem leesett az ágyról, úgy nézett. Mikor elértünk az ajtónk elé – ami kb. 2 m-re volt a Harry-ékétől – neki szegeztem a kérdésemet.
- Én, minek kellek ahhoz, hogy te átöltözz? – kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Majd meglátod! – mondta, majd kacsintott egyet.
Bementünk. Mondta, hogy üljek le az ágyra és várjam meg. Ott ültem egy pár másodpercig.
- És ezért kellett nekem felkelnem arról a kényelmesnek nem mondható karfáról… - mondtam miközben a fürdőszobát pásztázta tekintetem.
Louis kijött rajta és…és…és félmeztelen volt. Azt hittem menten elájulok!
- De ezért a látványért megérte! – fejeztem be az előző mondatomat, közben szememet le sem vettem Lou kidolgozott felsőtestéről.
- Haha, azt mindjárt gondoltam! – mondta nevetve, miközben egyre közelebb jött hozzám.
Én csak néztem, mint borjú azt új kapura, habár gondoltam mit akart. De még csak 16 vagyok! >.< Odaért elém, én lassan emeltem fel a fejem, hogy minden szegletét megfigyelhessem a tökéletes testének. Megfogta a csuklóm és a fejem fölé emelte, aztán hátradöntött az ágyon.
- Mássz följebb! – súgta érzékien a fülembe.
Én bólogattam és engedelmeskedtem, majd az előző testhelyzetbe kerültünk. Egyre közelebb került hozzám. Ajkai már szinte érintették az enyémet, mire én beleharaptam alsó ajkamba. Erre Louis csak morgott egyet majd, lassan de gyengéden hozzáért a számhoz. Éreztem, hogy a nyelve bejutást kér, amit én meg is adtam neki.
- Az első csókunk! – nevettem bele a csókba.
Ő csak mosolygott és folytatta tovább.  Csak csókolt, de már egyre vadabban és szenvedélyesebben. Mikor már elkezdett egy kicsit gyengédebben csókolni éreztem, hogy a pólóm alá készül benyúlni. Na ekkor nagy dörömbölést hallottam és Liam rohant be egy vizipisztollyal a kezében.
- Bármit csináltok, állj! –kiáltotta, miközben felénk tartotta a pisztolyt.
Louis még mindig rajtam volt, de csak bámult a társa felé. Azután szép sorjában bejöttek a többiek is. Niall hozott magával egy dinnyét. Nem tudom honnan szedte azt. 
- Szóval nálad ezt jelenti, hogy átveszek egy pólót, Louis! – mondta Harry kaján vigyorral az arcán.
Közben már Louis is lemászott rólam.
- És még nem is vettél fel! – mondta Zayn.
Én erre csak elpirultam, felültem az ágyon és igazgattam magam. Flóra odaült mellém, kicsit oldalba bökött és mosolygott. Tudta mit érzek most. Legszívesebben nevettem volna, hogy milyen szerencsétlenek vagyunk, hogy pont a legjobb pillanatban zavarnak meg minket, de egyben rossz is volt. Louis közben felvett egy pólót, majd kijött, de nem tudott a szemembe nézni.
- Most akkor mi is van köztetek? – kérdezte Harry miközben Louis vállára tette a kezét. – Ő szeret, te nem tudom, de ez, amit csináltál elég árulkodó volt.
Louis csak lesütött fejjel állt, én meg ugyanezt tettem csak ülve.
- Louis, mondj már neki valamit! – kiáltotta Liam.
Egyikünk sem tudott megszólalni. Elhiszem mit érezhetett Lou. Nemrég szakított Eleanorral, de máris itt van egy új csaj, vagyis én. Mit gondolhatnak majd róla a sajtóban.
- Na jó, nem érdekel mit mondd a sajtó, de én akkor is szeretlek! – álltam fel az ágyból.
Habár ezt nem biztos, hogy ki kellett volna mondanom hangosan, de Louis csak mosolygott. A többiek mind döbbenten néztek rám, miket nem merek vágni az arcába. Aztán mindenki kérdői tekintettel nézett Loura. Nem tudta mit válaszoljon. Végül egy határozott bólogatással jelezte, hogy szeret. Odamentem elé, majd megöleltem. Kissé eltolt magától, mosolygott és megcsókolt. Niall egy hangos  „úúú-val” jelezte, hogy számára milyen aranyosak vagyunk.
Életem legjobb napja volt! Mindenki nagyon örült nekünk. Én is! Flóra pedig kioktatta Lou-t, hogy ha bármi rosszat tesz velem, akkor vele gyűlik meg a baja. A végére már mindenki NEKEM osztogatott tanácsokat. Lou már az ágyban fetrengve nevetett rajtam. Én gúnyosan kinyújtottam rá a nyelvem. Ő egy puszit nyomott a levegőbe, amit nekem küldött. Végre eljött az este. A többiek visszamentek a szobájukba mi pedig lefeküdtünk az ágyba. Lou felém, én felé fordulva.
- Akarod? – kérdezte, valamire utalva.
- Nem, sajnálom. Még nem.
- Rendben, megértem. – majd egy puszit nyomott a homlokomra.
Átkarolt és így aludtunk el. Nagyon jó volt a karjaiban lenni. Huhh, holnap koncert. Vajon a rajongók mit fognak szólni? Na, ebbe még bele se gondoltam. Elaludtam. Valami csodálatos álmom volt. Louis-val már évek óta házasok voltunk és volt egy gyerekünk Kevin. Szerintem az álom e részén a valóságban mosolyogtam. Egy gyönyörű házban laktunk, közel a tengerparthoz. Kimentem az erkélyre, majd megláttam egy színpadot. A the Gazette( japán rock együttes ) játszott rajta. Ők, hogy a fenébe kerülnek ide? Visszaszaladtam a szobába, majd Lou helyén csak egy cetlit találtam: „Szakítok veled.” Na ezen a ponton elsírtam magam. Erős kéz fogta meg a karomat, majd erőteljesen elkezdett rázni. Felébredtem és Louis volt előttem.
- Csak álmodtad… - mondta megnyugtatásképpen, miközben a könnyeimet törölgette.
Én hirtelen megöleltem, mert azt hittem, hogy el is veszíteném, ha nem tenném. Ő is átkarolt, majd így bújtunk vissza az ágyba. Most nem álmodtam semmi rosszat. 
Bocsánat, hogy most ilyen kevés kép van, csak nem találtam megfelelőeket... :)


2 megjegyzés: