2013. december 17., kedd

egy kis ajándék nektek ^^


Sziasztook! :D
Arra gondoltam, hogy ha meglesz az oldalon a 900 vagy 1000 - még nem tudom - oldalmegjelenítés ( nyugalom nemsokára meglesz ;) ), akkor csinálni fogok egy "játékot", amiben az első két kommentelőnek írni fogok egy rövidebb fanficet, azzal akivel szeretne. :) Persze, majd írja oda, hogy kivel. :D Ha reagáltok erre, csak akkor fogom meghirdetni. Ez nem olyan lesz, mint egy KE sztori, hanem rendes fanficszerű lesz. Hosszú, értelmes történettel. xD
Remélem örültök neki, és ez afféle ajándékként szolgál, amiért olvassátok a blogom és támogattok részről-részre. Csak a köszönetemet akartam ezzel kifejezni. :)



3 megjegyzés:

  1. Èn is Louisra gondoltam először, de felőlem lehetne bàrmelyik sràc... Mondjuk Liam? :DD De tudom, azt írod, ha reagàlunk erre. Hàt, èn reagàltam és kívàncsian vàrom, hogy mit hozol majd ki belőle. :)
    Amùgy szerintem amelyik kifejezést kerested az a novella, azonban ez lényegtelen, mindenki megérti, ha megakarja. :P
    P.s.: Vàrom a következő részt a blogba. Remèlem, megint lesz azért egy-két vicces dolog is benne. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy kommenteltetek, és akkor nem kell, majd az értesítéshez komment, hanem majd nektek fogok írni. :) Még engem is érdekel, hogy mit fogok csinálni. xD Hát... a vicces dolgokat meg megpróbálom. :)

    VálaszTörlés